۸ پیشنهاد جذاب و سورپزایزی هدیه برای آقایان
نوشته شده توسط : نازی

انتخاب هدیه برای آقایان گرد از کاستی هاییه که هنگام خرید هدیه تولد، هدیه ولنتاین، هدیه زناشویی و چکیده خرید هر هدیه مناسب برای اقایان بهش بر می خوریم. این مقاله ۹ الی ایده بهتون پیشنهاد می ده لغایت هنگام خرید هدیه برای آقایون کارتون ساده تر بشه. این نوشتار به درد کسایی می خوره که دنبال هدیه برای شوهر شون یا هدیه برای دوست پسر شون یا هدیه برای نامزدشون هستند. بعد توصیه می کنم اگر دنبال چند تا توصیه جذاب هدیه برای آقایان هستید این نوشتار رو الی پسین بخونید.

هدیه برای آقایان

هدیه برای آقایان به پنج دسته کلی بخش میشه که بنا به نسبتتون با مردی که می خواید برای هدیه بخرید یا میزان صمیمی بودنتون می تونید برگزیدن کنید. مثلا به نظرم اگه توی سنه نخست رفاقت یا آشنایی با مردی یا پسری هستید خیلی سراغ هدیه های خنده دار و بامزه نرید. هر وقت آنقدر خودمانی شدید که تونستید باهم مزاح کنید می تونید از این هدیه هم بهره‌گیری کنید.

دسته اول: کادوهای شخصی

اگر می خواید یه روز به یادماندنی و خاطره ساز داشته باشین کوشش کنید یک هدیه ویژه بدید. چطوری یه هدیه ویژه و شخصی می شه؟ وقتی نام یا عکس یا تکیه کلام مرد مورد علاقتون روی هدیه باشه اون هدیه تبدیل می شه به یک هدیه خاص.

 

هدیه سورپرایز برای پسر ها

دلم می خواد داستان گرد از دوستام رو براتون تعریف کنم. برادر پسر یکی از دوستای من گیتاریست خیلی نکوداشتن بود پس دوستم براش یه گیتار خوب خرید ولی روی گیتار اسمش رو به اتفاق یک جمله کوتاهی به یادمانی نوشت. اون پسر انقدر از هدیه خوشش اومد الی به حال انقدر شاد ندیده بودمش.

مطمئنم با این داستان کلی ایده باحال توی ذهنتون می یاد. لیوان، تیشرت، ساعت، بالش و…. خیلی چیزهای دیگه رو می تونید تبدیل به یک هدیه ویژه برای آقایون کنید.

دسته دوم: هدیه های رمانتیک

هدیه رمانتیک دائم خوبه و جواب می ده. هدیه های رمانتیک هدیه های کم هزینه و عاشقانه ای هستند که می تونید به اقایون هدیه بدید. مثلا روانیدن تقسیم گل به شرکت یا محل کارشون، شکلات و…. در این گونه هدیه ها تزئین کردن و خوشگل بودن بسته بندی خیلی مهمه. یگانه از بهترین گزینه ها نقاشی روی شکلاته که میتونید از این لینک یا کلیک روی عکس اقدام به خرید کنید

شکلات هدیه سورپرایز برای آقایان

 

دسته سوم: چیزهایی که ذکور لازم دارند

شلوار ، پیراهن، کیف، کفش چیزهایی اند که یک مرد دائم بهشون نیاز داره. می تونه پیشنهاد خوبی برای هدیه برای آقایان باشه.

دسته چهارم: هدیه های سرگرم کننده

اگر پیگیری هدیه پسندیده برای برادر پسر یا شوهر تون می گردید این نوع هدیه خیلی خوبه . هی چی بهتر از این نیست که چیزی رو هدیه بدید که درگذشت باره علاقه تون دوستش داره. مثلا اگر خیلی به تناسب اندام و هیکلش اهمیت می ده می تونید براش پودر های پروتئین یا وسایل ورزشی بخرید اگر عاشق بازی های کامپیوتریه می تونید براش یه بازی جدید بگیرید. اینطوری نشون می رویت که چقدر به علاقه های اون توجه می کنید.

 

hobby-gift-for-men

دسته پنجم: هدیه های خنده دار و بامزه

خیلی جذابه که هدیه ای بدید که خنده رو روی لب ها بیاره. هدیه ای که با یه جور مزاح همراه باشه دم دستی ترینش شاید این عروسک های کوچیکی باشه که همانند سوسکه. وای من خودم یه بار در حتماً مرگ ترسیدم اما بعدش خندم گرفت. هیچ وقت فراموشش نمی کنم.

حتما خودتون خیلی ایده توی ذهنتون دارید برای همین هم من تنها چندتاشو می گم تا ذهنتون رو منفجر کنم با ایده ها الی انتخابتون باز تر بشه. هدیه برای تولد مردان دیگه ایده هایی مانند کیف و لیوان ماگ لنز رو نمی خوام جزو بخش بندی مون بذاریم چون دیگه خیلی تکراری شدن. هدیه هایی که برای فوت شد ها ( شوهر – کاندیدا – برادر پسر – دوست – والد ) توصیه میشه.

ایده شماره یک:

ماشین ریش تراش و وسایل اصلاح صورت

 

surprise-gift-for-men

ایده شماره دو:

بلوتوث اسپیکر یا اسپیکر قابل حمل (اسپیکر پرتابل بلوتوث)

همه مردها عاشق فناوری اند. مخصوصا اگر این تکنولوژی مربوط به موزیک هم باشد. اسپیکرهای قابل حمل این قابلیت رو دارن که یک صدای با کیفیت و بدون نویز رو برامون توزیع کنن و ما رو از شر سیم های اضافی خلاص کنند.

به نظر میرسه این ایده خوبی برای هدیه برای آقایان است. کی از این هدیه بدش مییاد؟





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: